24 Jun 2015

FRISCO FASHION WISHLIST & GIVEAWAY!

Ahoj všichni!

Mnozí z vás mají za sebou maturitu, zkoušky, státnice nebo jste vynervovaní z práce, známe to všichni. Každý má svůj vlastní oblíbený způsob relaxace, někdo je nejraději sám, někdo se zas nejlépe uvolní na party. Já osobně bych zvolila posezení s kamarádkou :) Teplý letní podvečer, sedíme s Adél na lavičce, někde blízko vody, povídáme si o životě, smějeme se vtipům, kterým rozumíme jen my, koukáme na západ slunce a popíjíme Frisco. Prostě paráda. Ale nebyla bych správná fashion bloggerka, abych si tu scénu nepředstavovala i s oblečením, co na sobě mám. Níže najdete můj fashion wishlist. A pokud chcete soutěžit o skvělé ceny, čtěte dál :)

Brýle Ray Ban, lak na nehty Essie 'Private Weekend', Frisco Brusinka, boty Mango, kabelka Chloe, rtěnka YSL 'Corail Incandescent', náramek Cartier, šaty Teal & Tala



Ve spolupráci s Frisco jsou pro vás připraveny hned DVĚ skvělé soutěže:


GIVEAWAY

Výhra - karton Frisco Brusinka zdarma
Místo - zde na blogu
Čas - výherce bude vyhlášen 8. 7.
Pravidla

  • být starší 18 let! 
  • napsat do komentářů váš názor na můj osobní fashion wishlist - co se vám líbí/nelíbí, co byste změnili nebo co byste doplnili, (já pak vyberu ten nejnápaditější) + vaši e-mailovou adresu a VĚK
  • dát LIKE naší facebookové stránce Adela & Tessie

Pokud by se vám můj wishlist líbil, budu moc ráda, když pro mě budete hlasovat na frisco.jenprozeny.cz :))



A  DALŠÍ SKVĚLÁ SOUTĚŽ!

Výhra - focení do časopisu Cosmopolitan na konci srpna + zásoba Frisco na půl roku zdarma
Místofrisco.jenprozeny.cz
Čas - soutěž potrvá do konce července
Pravidla

  • být starší 18 let!
  • vytvořit svůj vlastní Frisco fashion wishlist nebo pouze vybrat fotky a uploadovat je na stránku frisco.jenprozeny.cz, kde se wishlist v programu vytvoří


Užívejte si léta a sluníčka a nezapomeňte se soutěží zúčastnit! Přejeme všem hodně štěstí! :)

6 comments:

  1. Strašně se mi líbí, jak ti ladí rtěnka s drinkem:D:D
    Jinak outfit je celý strašně krásný a dokážu si ho představit i na rande, kde bys toho kluka fakt očarovala:) Nicméně já sama nejsem na klobouky, takže ten bych vynechala. A taky už není sezóna tulipánů, takže bych tam přihodila nějaké letní kytičky, třeba bílé gerbery:)

    GFC a FB: Anežka Koroze
    25 let, anezka.koroze@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Šaty a boty jsou naprosto božské! Celá koláž se mi líbí, ale přidala bych ještě nějaký doplněk (nebo třeba jen lak na nehty) v barvě rtěnky, takové detaily mám totiž ráda. :)

    FB: Pavla Kostková
    kostkova.pavla@centrum.cz, 18 let

    ReplyDelete
  3. Podle mne je lepší se obléci spíše tak, aby se z relaxace nestalo neustálé hlídáni barvy šatů a správného umístění rtěnky. Bílá barva je na oblečení skvělá jen teoreticky, v kombinaci s drinkem (za kterým asi budou následovat další) je potenciálně katastrofo-tvorná. V těch botách bych asi po pití taky nechtěla jít. Šperky a doplňky jsou fajn, ale přiřadila bych je spíš k nějakým černým lehkým šatům se zajímavě řešenými rukávy. FB Margareth Wittgenstein. philosoraptorka@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Nějak jsem zapoměla dopsat věk...je mi dvacet.

    ReplyDelete
  5. Šaty jsou krásné, na léto ideální a hodí se k nim jen jednoduché doplňky, to jsi zkombinovala super;) já bych ale třeba přidala lak na nehty právě v barve Frisca - brusinka, jako je i rtěnka.... aby i frisco zapadlo pořádně do outfitu
    Ještě bych možná vynechala 1 z doplňků - jsou sice jemné, ale míň je někdy víc:)
    Věk - 18
    anda.v@email.cz

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...